Veelgestelde vragen

Waar is VILTwolwinkel gevestigd?
VILTwolwinkel is gevestigd aan de Parallelweg 30 in Den Bosch en is ingeschreven bij de KvK onder nummer 17151755.

Hebben jullie ook een echte winkel?
VILTwolwinkel is een activiteit van VILTwerk, dat een atelier heeft: Parallelweg 30 in Den Bosch, waar u ons desgewenst kunt bezoeken en alle materialen kunt zien en voelen. Alle gegevens vindt u onder 'contact'.

Zijn al jullie artikelen uit voorraad leverbaar?
In principe zijn alle artikelen die op de website staan op voorraad. Wanneer u iets besteld heeft dat is uitverkocht, dan nemen wij hierover contact met u op.

Is het mogelijk bestelde artikelen af te halen?
Dat is mogelijk, maar alleen op afspraak. U kunt in dit geval vooraf betalen door middel van overschrijving of gepast contant bij afhaling. LET OP: wij hebben geen mogelijkheid om te pinnen of te chippen en wij accepteren geen creditcards of cheques.

Is het mogelijk mijn bestelling te laten afleveren op een ander adres?
Ja, dat kan. U geeft dat eenvoudig aan in het email-contact dat we hebben nadat u iets besteld hebt.

Versturen jullie ook naar het buitenland?
Wij versturen over de hele wereld. Voor informatie over verzendkosten verwijzen we graag naar de desbetreffende informatiepagina.

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?
Nadat uw betaling op onze rekening is bijgeschreven, wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk - normaal gesproken binnen 24 uur - verzonden. U ontvangt een email op de dag dat wij uw pakket versturen. De normale levertijd van PostNL is een werkdag voor een zending binnen Nederland, twee tot acht werkdagen voor een zending naar het buitenland.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

· Overboeking via internet. U krijgt via email alle gegevens. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, stellen wij alles in het werk om uw bestelling op de eerstvolgende verzenddag naar u te versturen.

· Contant. Indien u (na overleg) komt afhalen is contante betaling mogelijk. LET OP: wij hebben geen mogelijkheid om te pinnen of te chippen en wij accepteren geen creditcards of cheques.
Met deze betaalmethoden kunt u veilig bij VILTwolwinkel kopen, want wij vragen geen betaalgegevens van u.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren als deze nog niet verzonden is, door ons een mail te sturen of te bellen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen
Controleer of de bevestigingsmail misschien in uw folder met ongewenste email (spam) is terechtgekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op, wij gaan na of uw bestelling al dan niet goed is doorgekomen.

Krijg ik een bewijs van betaling?
Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, versturen wij uw bestelling samen met de kwitantie en ontvangt u van ons een mail met bericht over de verzenddatum.

Ik heb een andere vraag...
U kunt contact met ons opnemen door uw vraag te mailen naar .
U kunt ons ook bellen op 06 23 65 85 02.
Wij zullen proberen uw vraag naar tevredenheid te beantwoorden.

  • Bestellen en betalen
  • Verzending en verzendkosten
  • Klachten
  • Algemene voorwaarden van VILTwolwinkel